Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A89l33e42n82a 84O60u57z26k72á

20. 7. 2014 16:03

že jste mě nalákala na výlet, to je prosím pěkně chvályhodné, ale to, že mám depku z poslední fotky a musím si jít pořídit něco dobrého - no,?! to Vám chválím také :-P Krásné!

1 0
možnosti
Foto

Marné, někdy člověk není líný jít na výlet a někdy pro nějaké kokino. Ideální je skloubit obojí :-)

0 0
možnosti

Na jaře jsou Hukvaldy známy otvíráním chodníčků, po kterých chodil Leoš Janáček,a na podzim jejich zavíráním. Vždy je to příležitost sejít se s přáteli, projít pár chodníčků a kopečků, počastovat se na zdraví slivovicovým panáčkem a potěšit oči krásou zeleně a tekoucí říčky nebo loukou posetou kvítím tak, že nemáš odvahu šlápnout na tu krásu. A což teprve, když jsou na Hukvaldech koncerty významných umělců, kteří bývají odměněni kromě potlesku také vynikajícími koláči, zvanými " lopaťáky."

 A ludé sú tu dobří, přijďte se přesvědčit!"

2 0
možnosti
Foto

No a jako závěr sezóny pak Ondřejská pouť. To se pak k té svlivovici přidá svařák, vařená medovina a .... no a je to ;-D

1 0
možnosti

Znám, znám. Místní pivo má nevalnou, hadrovitou chuť :-)

1 0
možnosti

Neznám, ale podle Vašich fotek to tam musí být krásné!

2 0
možnosti

R^ Krásné, procítěné snímky. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Hukvaldy a hlavně obora pro mě mají jistou magii. Ale o oboře příště. :-)

1 0
možnosti
Foto

Znám a nejradši to tam mám na podzim:-)

1 0
možnosti

Já tam jezdím počátkem května, když kvetou kaštany.

1 0
možnosti
Foto

Hukvaldy znám. A chci se tam co nejdříve opět podívat. Již dlouho jsem tam nebyla. Což je ostuda, jelikož se tam v tom na hradby přilepeném domečku narodil můj milovaný dědeček (v roce 1897) V

Díky Vám proto za virtuální prohlídku R^ Udělala jste mi obrovskou radost R^

1 0
možnosti
Foto

To mě těší. I já mám k Hukvaldům trochu citový vztah.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Šikulové, pojezdili jste to všechno, že?  :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS