A přijela televize

15. 04. 2017 18:54:53
Věříte, že média dokážou vyrobit hvězdu? Že pak má objekt zájmu snadnější život, že je o něho zájem? Nebyla někdy reportáž jen promrháním koncesionářských poplatků? V případě privátní TV Barrandov to ovšem nemusíme řešit.

Privátní televize si mohou natáčet co chtějí, pokud to zapadá do jejich konceptu. A pokud získají souhlas svého objektu zájmu, pak není co řešit.

Odbočím. Možná mnozí z vás mají zkušenosti z občasného kontaktu s televizní kamerou – sportovní utkání, koncerty, společenské akce a podobně.

„Jé, oni nás natáčejí!!“

Tak rychle zamávat do kamery a doufat, že zrovna my se dostaneme jako křoví do přenosu na obrazovku.

Mám relativně čerstvou, rok starou, zkušenost s TV. Byť místní kabelovou televizí, ale přítomnost kamery mě ve vypjaté stresové situaci, před vlastním veřejným vystoupením u příležitosti křtu vlastnoručně napsané knihy, trochu rozhodila. Paní redaktorka mi sice dříve rozhovor slíbila ve studiu, ale když se nikdo neozýval, pustila jsem to z hlavy.

Překvapivě si mě přišli vychutnat přímo na akci.

Rozhovor byl naživo, jediné, co mi v té chvíli naskočilo : „Dávej si pozor na takovéto ... éééé“!

To se mi asi podařilo eliminovat, ale rozhodilo nás všechny zvonění mého telefonu do reportáže a mě pak ještě posunkující, opodál sedící, kolegyně.

Paní redaktorka to ale hezky sestříhala, proložila záběry z vlastní akce, vystoupení pejsků a asi se to v daných podmínkách podařilo. A tak jsem si zažila svých 5 minut regionální slávy.

Ale jak je to , když se dostanete do hledáčku celostátní televize?

Dostala se k nám informace, že má do psího útulku, kam chodím venčit, přijet natáčet TELEVIZE. Volala jsem kamarádce, která pracuje v ČT, jestli o tom něco neví?

„Ivuš, nic tu nemáme, to by muselo být nějaké kontroverzní téma, jinak to už televize netáhne!“ pravila.

Nakonec to byla TV Barrandov. A dokonce to byl příspěvek do hlavních večerních zpráv. Proč zrovna toto zařízení, které není ničím zajímavé ani přitažlivé, snad kromě toho, že v letošním roce má dvacetileté výročí od založení, nám bylo záhadou.

Není to zařízení, jaká jsou předváděna spolu se psy v pořadu „Chcete mě?“. Tady nikdo nevyjde a nepředvede pejska – to je pejsek, který se jmenuje tak a onak, chová se nějakým způsobem a je vhodný tam a tam, jako to předvádí Zdeněk Srstka.

Zde mají psi čísla, jména jim dáváme my, venčící dobrovolníci, která jim pak napíšeme na cedulky na dveře kotců. Oficiálně ovšem respektována nejsou. Nehledě na to, že stavem zařízení se zřizovatel zrovna chlubit nemůže. Ale investice, například, do sportovní haly je jistě pro vedení města užitečnější, protože je vidět. A volič ví, občas si i pamatuje.

Ale hvězdu si našli. Malá fenečka zklamala, nechtěla plnit příkazy, tak se v reportáži mihl jen její zadek. Tou hvězdou byl německý ovčák, kterého odchytila policie na čtyřproudové hlavní komunikaci. Jak by se tam asi dostal? Někdo ho vyhodil z auta. Mám za to, že pes při smyslech jinak nepůjde na tak frekventovanou silnici a nebude tam zmateně pobíhat.

Když přišel, dali jsme mu jméno Ron, oficiálné se jmenuje 9Y. Pěkně chodil v reportáži s obsluhou, umí základní povely. Je to kliďas, ve velmi dobré kondici. Jako hlídač ještě u nějakého domku udělá hodně parády a dobrou službu.

Ale mediální pozornost nějak nezafungovala. Bývaly doby, kdy tito psi se v útulku ani neohřáli. Ale prý už NO nejsou módním plemenem. Nebo je to snad tím, že má šedivý čumák? Má maximálně 4-5 let. Taky jsem začala šedivět před třicítkou. A co? Tak čeká už více než měsíc v útulku na nového pána.

„No, víš, říkal jsem si, že jim tam dělám šaška, trvalo to dlouho, ale měl jsem slíbenou misku pamlsků, tak jsem to vydržel.“

Tak už si pro něho někdo do Vlčovic přijďte! Vždyť je to mediální hvězda!

Autor: Ivana Pavlisková | sobota 15.4.2017 18:54 | karma článku: 25.41 | přečteno: 872x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 16.41 | Přečteno: 198 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 26 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 282 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.53 | Přečteno: 495 | Diskuse
Počet článků 292 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 855

Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...