Pilné jako včelky

Pilné jako včelky jsou moje kočky. Tedy ne já, jako jejich sloužící, která mám plnit jejich příkazy a požadavky, ale ta nádherná chlupatá stvoření. Dospěly k názoru, že mi musí jít příkladem, aby moje péče o ně byla ještě lepší.

Řeknete si, pilná kočka? Kočka která většinu dne prochrní někde v pelechu a vyžaduje akorát plnou misku vybraných pochutin, čerstvou vodu a čistou kadibudku?

Také jsem se divila. Ale velitelky mé domácnosti, to vzaly do svých rukou, tedy tlapek.

Chvilku to sice trvá, než se proberou z říše snů.

 

Ale pak se pustí s vervou do díla.

Zbaví domácnost myší…

… a dokážou je briskně vykuchat. Která z nich polkla štěrkací kuličky je mi záhadou. Možná se podělily.

A starají se o obnovu vybavení domácnosti. To tak ze tmy přiletí vzduchem černá chlupatá koule, po sklouznutí na konferenčním stolku pokračuje v letu a hrnek s tekutinou vezme s sebou. A přibere ještě polštářek.

Už byl stejně starý, pravila Kočina.

Že bych měla vyčistit sklo v TV stolku?

Jak vysadily dvířka z čepů je mi záhadou?

Nebo připomenou, že mám zalít zahrádku.

Jsem totiž zahradník na baterky.

Ale největší zálibu našly v mé pracovně, na pracovním stole. Hlídají chod tiskárny, rovnají výkresy …

… rovnají tužky …

… a když se jedna věnuje hygieně …

… druhá kontroluje výsledky mé práce.

O své kompetence se dokážou poprat i na omezeném prostoru.

 

Ale hlavně dbají o mé zdraví. Kočina nařídí, že jdeme spát.

A Koči už šla napřed, je to ještě kotě.

 

Autor: Ivana Pavlisková | neděle 12.2.2017 17:41 | karma článku: 28,45 | přečteno: 714x
  • Další články autora

Ivana Pavlisková

Čtyřnozí závodníci

13.1.2019 v 16:53 | Karma: 19,21

Ivana Pavlisková

Typicky vánoční

24.12.2018 v 16:09 | Karma: 23,17

Ivana Pavlisková

Schizofrenie

22.12.2018 v 11:56 | Karma: 19,31

Ivana Pavlisková

Černá je dobrá, nejlepší

25.11.2018 v 19:24 | Karma: 23,50

Ivana Pavlisková

I ty stará zřícenino!

4.11.2018 v 18:27 | Karma: 19,73