Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Letní osvěžení

Trocha osvěžení v létě nezaškodí. Nezvu vás ale na přeplněná koupaliště, byť by to mnohé pány zaujalo více. Zvu vás na výletové osvěžení oka i ducha. Výběr toho, co mi cestou padlo do oka a mnohdy pobavilo.

A protože vám chci, milí čtenáři, přes léto přinést pohledy na místa, kde jsme spolu ještě nebyli, uvedu tento „seriál“ místy známými a mně milenými. Štramberk je nejblíže a Radhošť proto, že se blíží svátek věrozvěstů Cyrila a Metoděje. Kde jinde bychom měli tedy končit než u jejich sochy.  

Ale proč nezačít vodičkou třpytící se za svěžího rána.

 

Je dobré se zastavit a podívat se na místa, kde už některým opravdu není horko.

Hřbitovy ve Frenštátě pod Radhoštěm a ve Štramberku. Morbidní? Jsem přece štír. A ruku na srdce, co nám uteče? Musíme tam stejně všichni.

 

Ale zpátky k vodičce.

Lomná ve Frenštátě a chladivé stromořadí. Oblíbené místo procházek. Ty prdelky se fotí lépe.

 

Ale ochladit se lze i v jeskyni.

Šipka ve Štramberku. To bílé vzadu není víla. Zde žil pračlověk, ale na návštěvu půjdeme jindy.

A neodpustím si jeden reklamní.

Ale z ryze pragmatického důvodu. Neměla jsem ani hodinky ani mobil, tudíž mě zajímal ciferník na hradební věžičce vlevo.

Ale ledasco může zalahodit oku.

Volské oko, pro ta mám slabost. Tedy na střechách.

 

 

Toto může lahodit jen oku „volově“.

 

 

Branka do nikam. Málem jsem ji minula. Baštila jsem totiž vynikající zmrzlinu z cukrárny U Hezounů ve Štramberku. Jak mi sluníčko pálilo na hlavu, zapomněla jsem ji vyfotit. Ale obsluhující jsou opravdu šviháci.

Byla žízeň, no.

Veliká.

 

Zvláštní kombinace.

Jako živá. Bubo.

 

A samozřejmě zvířátka.

Při své představivosti už jsem pejska viděla v útulku. Ale pán si ho jen přivázal před obchodem.

 

Pohled mluví za vše.

Osvěžit se lze i v lese.

Už pomalu zrají.

 

Nebo ve stínu stromů v hoře.

Akorát se na ni nesmíte v hicu štrachat na kole.

Pak pod kopcem trochu pobaví.

Potřebuju ochladit.

Takže cílové občerstvení.

Přátele, toto jsem pila poprvé a naposled. S vitamíny. Normální klasický modrý neměli.

 

 

Ó pivní bože, jak jsi mohl dopustit, že něčemu takovému říkají pivo, byť s přívlastkem nealkoholické? Život má přece být hořký! A pivo tím tuplem.

K pivu buchta? Trochu se mi cestou utláskala.

Samozřejmě mohu. Ještě couvá, až za pár dní bude říkat: „Nežer!“

Ale výdej energie byl aspoň na půl pekáče.

 

Tak příště zase někam jinam.

 

A ještě se pokochejte.

 

Autor: Ivana Pavlisková | sobota 2.7.2016 20:25 | karma článku: 20,77 | přečteno: 456x
  • Další články autora

Ivana Pavlisková

Čtyřnozí závodníci

Ano i chlupatí čtyřnožci závodí. A ačkoliv je zima a logický by byl report ze závodů psích spřežení, pojďme se trochu letně ohřát. A připlést se chlupáčům do cesty.

13.1.2019 v 16:53 | Karma: 19,21 | Přečteno: 342x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Typicky vánoční

Tak máme zas typické Vánoce posledních let. Na blátě. Nevím, které už jsou takové v řadě, ale přesně vím, že toto jsou moje sedmé Vánoce, kdy na Štědrý den směřují mé kroky do psího útulku. Myslíte, že sedmička je šťastné číslo?

24.12.2018 v 16:09 | Karma: 23,17 | Přečteno: 516x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Schizofrenie

Začarované slovo. Skandální slovo? Co kdo může, co nemůže, čeho je schopen a neschopen, co je schopen rozpoznat a co ne? Že to není typické vánoční téma? Zkusím vás přesvědčit, že trochu ano.

22.12.2018 v 11:56 | Karma: 19,31 | Přečteno: 465x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Černá je dobrá, nejlepší

Že máte dost všudypřítomných slevových lákadel spojených s černým pátkem? Že černá v životě značí smutek? Přesto nelze popřít, že černá má cosi do sebe. Elegantní, klasická, společenská, tajuplná. To je černá kočka.

25.11.2018 v 19:24 | Karma: 23,50 | Přečteno: 435x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

I ty stará zřícenino!

Mnozí v kategorii ...sát, mi jistě dají za pravdu, že občas něco loupe, tu zabolí, ale pořád to ještě ujde. Tedy se člověk může cítit dotčeně, když neuctivá omladina konstatování z nadpisu utrousí mezi řečí vaším směrem.

4.11.2018 v 18:27 | Karma: 19,73 | Přečteno: 484x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/