Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vítej zpět, Kočichu

Věříte na reinkarnaci? Já po dnešku ano. I když mnozí, co mě znají, si pomyslí, co mi hrabe, protože jsem spíše realisticky založená. Ale my štíři máme přece předpoklady pro vnímání tajemna a okultna.

Nevím, jestli jsem se někdy již zmínila ve svých psích pojednáních o Moravskoslezském spolku pro ochranu zvířat. Je to dobrovolnické sdružení v Ostravě, proti kterému je aktivita „našeho psího spolku“ kolem útulku slabým odvarem. Dobrovolná práce hrstky pracovníků s odloženými, týranými, nechtěnými, přemnoženými psy i kočkami ve velkém drsném městě a v okolí. Klobouk dolů.

http://pomahamezviratum.cz/

A protože kolega Jan Pražák občas brousí po kočičích útulcích v metropoli, zabrousila jsem na stránky zmíněného spolku a učinila jsem i návštěvu. Proč? Osvětlím později.

A zaujaly mě osudy několika zvířátek v jedné domácnosti, náhradním adoptivním domovu.

Terri – se špatnými zkušenostmi s lidmi, nechtěná, zřejmě vyhozená z auta, zklamaná. Nedůvěřivá. Potřebuje trpělivého majitele. Je zvyklá v bytě.

 

 

A protože jsem kočkař, tedy další je kočka – dvouletá, černobílá, moc hodná, ale alergická. Musí jíst hypoalergenní granule a konzervy. Je vhodná pouze do bytu a nejlépe jako jedináček, na psy syčí, kočičí společnost nevyhledává.

 

A do třetice opět kočka. Černá, ještě vlastně kotě. Desetiměsíční. Vyhozená někde u popelnice. A mám důvodné podezření, že se jedná o reinkarnaci mého Kočicha. Který před 13 měsíci odešel za Duhový most.

Z čeho tak soudím?

Po vypuštění z přepravky a prvním zorientování naprosto přesně věděla, která křesla byla Kočichova oblíbená, kde je jídelní koutek, jak se dostane na kuchyňské okno, že na postel může, až tam ulehnu já, co je pod ubrusem pod stolem v ložnici, k čemu slouží moje pracovní židle. A má prořídlou srst od očí k uším, jako Kočich.

Vyjíždíme domů. Démonický pohled očí, ale v klidu přežila i totálně ucpaný výjezd po hlavní tepně z Ostravy.

 

Už to bude, zaparkuji vyrazíme do deště.

 

 

A co myslíte, že dělá teď? Spí mi na klíně, jako to dělával Kočich, když jsem tvořila a pracovala.

Vítej zpátky, Kočichu! Tedy promiň, Kočino!

 

Autor: Ivana Pavlisková | pátek 8.4.2016 19:26 | karma článku: 30,03 | přečteno: 938x
  • Další články autora

Ivana Pavlisková

Čtyřnozí závodníci

Ano i chlupatí čtyřnožci závodí. A ačkoliv je zima a logický by byl report ze závodů psích spřežení, pojďme se trochu letně ohřát. A připlést se chlupáčům do cesty.

13.1.2019 v 16:53 | Karma: 19,21 | Přečteno: 342x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Typicky vánoční

Tak máme zas typické Vánoce posledních let. Na blátě. Nevím, které už jsou takové v řadě, ale přesně vím, že toto jsou moje sedmé Vánoce, kdy na Štědrý den směřují mé kroky do psího útulku. Myslíte, že sedmička je šťastné číslo?

24.12.2018 v 16:09 | Karma: 23,17 | Přečteno: 516x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Schizofrenie

Začarované slovo. Skandální slovo? Co kdo může, co nemůže, čeho je schopen a neschopen, co je schopen rozpoznat a co ne? Že to není typické vánoční téma? Zkusím vás přesvědčit, že trochu ano.

22.12.2018 v 11:56 | Karma: 19,31 | Přečteno: 465x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Černá je dobrá, nejlepší

Že máte dost všudypřítomných slevových lákadel spojených s černým pátkem? Že černá v životě značí smutek? Přesto nelze popřít, že černá má cosi do sebe. Elegantní, klasická, společenská, tajuplná. To je černá kočka.

25.11.2018 v 19:24 | Karma: 23,50 | Přečteno: 435x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

I ty stará zřícenino!

Mnozí v kategorii ...sát, mi jistě dají za pravdu, že občas něco loupe, tu zabolí, ale pořád to ještě ujde. Tedy se člověk může cítit dotčeně, když neuctivá omladina konstatování z nadpisu utrousí mezi řečí vaším směrem.

4.11.2018 v 18:27 | Karma: 19,73 | Přečteno: 484x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/