Ivana Pavlisková

Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x

Ivana Pavlisková

Chlupatí pacienti

Nedávno jsem psala, jaké to je, když usednete do čekárny veterinární ordinace, než se dostanete se zvířátkem na řadu. V čekárně bývá plno a o překvapivé situace nebývá nouze. Pojďme se podívat , co asi zažívá chlupatý pacient.

29.12.2016 v 19:57 | Karma: 27,75 | Přečteno: 730x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Sliby se mají plnit nejen o Vánocích

Protože se zdravotní stav Kočiny stabilizoval, slíbila jsem jí, že dostane parťáka, aby nebyla doma tak sama. A protože jsem nedávno psala, že každý má mít svou černou kočku, tedy i černá kočka má mít svoji černou kočku.

26.12.2016 v 19:14 | Karma: 26,48 | Přečteno: 535x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Člověk, zvíře nebo zrůda

Jsou situace, kdy hodnocení člověka názvem zvířete je urážkou zvířete. Tak, jako člověk v některých situacích, se snad ani zvířata nechovají. Tak občas nenacházíme slova na pojmenování něčeho, čeho snad ani zvířata schopna nejsou.

17.12.2016 v 18:04 | Karma: 35,26 | Přečteno: 3619x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Každý má mít svou černou kočku

Dnes jsem se na vševědoucím FB dozvěděla, že je Mezinárodní den černých koček. A připomnělo mi to větu, kterou nedávno pronesla naše útulková psí guru - každý má mít svou černou kočku.

28.10.2016 v 15:43 | Karma: 24,89 | Přečteno: 902x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Našli, moji rádcové, našli? Nenašli?

Ale našli, pane králi! Nenašli jsme sice princeznu, ale našli jsme pejska, Beníka, ztraceného v hlubokých lesích. Našli jsme po 14 dnech malého prince. Vyhublého, prochladlého, ale živého a šťastného, že vidí spřízněné duše.

27.8.2016 v 21:12 | Karma: 30,93 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Čekárna od slova čekati

Do čekárny přijdete a čekáte. Až na vás dojde řada. U lékaře lidského i zvířecího, na úřadě a mnohde jinde. Někde dostanete lístečky s číslem, někde si musíte pořadí hlídat. A někde sedíte a sedíte a pořád vás někdo předbíhá.

7.8.2016 v 18:51 | Karma: 31,37 | Přečteno: 1874x | Diskuse| Hobby

Ivana Pavlisková

Krvavá rána

Již jsem zde zmiňovala v předchozích článcích, že jsem se opět dobrovolně stala sloužící čtyřnohé šelmy. Vím, co se ode mě žádá, ale ruku na srdce, takto jsem si to opravdu nepředstavovala. Je to divoká puberťačka.

25.6.2016 v 18:22 | Karma: 29,40 | Přečteno: 730x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Zaslouží respekt

Nedávno jsem zahlédla na FB naléhavou výzvu, která měla za úkol získat nové dobrovolníky pro práci v terénu. Takové, které neodradí komunikace ani s lidmi nejhrubšího zrna, opilci, mnohdy agresivními feťáky a občany tmavší pleti.

19.6.2016 v 18:43 | Karma: 27,20 | Přečteno: 851x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Boj o území

Před měsícem jsem si domů přivezla nového nájemníka. Tedy Kočina to vidí jinak. Sotva se rozkoukala a obhlédla svá oblíbená místa, protože je to reinkarnovaný Kočich, mě začala utiskovat. Ale nevzdám se bez boje.

4.5.2016 v 19:28 | Karma: 28,62 | Přečteno: 585x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Jak se křtí sen

Máte sny? Každý má nějaké sny. Někdo o nich jen teoretizuje, já si je snažím plnit. Jedním z nich bylo napsat knížku, vydat knížku, uvést knížku do života, tedy pokřtít ji. A ta příležitost byla zde. Křtila jsem si vlastní knížku.

9.4.2016 v 19:11 | Karma: 21,74 | Přečteno: 509x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Vítej zpět, Kočichu

Věříte na reinkarnaci? Já po dnešku ano. I když mnozí, co mě znají, si pomyslí, co mi hrabe, protože jsem spíše realisticky založená. Ale my štíři máme přece předpoklady pro vnímání tajemna a okultna.

8.4.2016 v 19:26 | Karma: 30,03 | Přečteno: 938x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Odlesky po roce

Poslední dobou jsem zaznamenala v okruhu mně libých a čtivých autorů na blogu, že několik článků bylo na nostalgickou notu. Vévodilo vzpomínání na různé dobroty našeho mládí a pochopitelně to bylo i o lidech i zvířátkách.

12.3.2016 v 19:26 | Karma: 24,68 | Přečteno: 480x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Špindíry

Nedávno jsem slyšela v rádiu, že jsme špindíry. Že snad polovina Čechů si nemyje ruce po použití WC. A nejhůř v Evropě jsou prý na tom Holanďané. Tento úkon jich neprovádí snad tři čtvrtiny.

22.1.2016 v 19:15 | Karma: 28,00 | Přečteno: 973x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Kazím psy

Tak prý kazím morálku psům. Psům v útulku i psům v domácnostech. Ale co byste čekali od laika, který o psí duši a psích plemenech má minimální znalosti a ve svém chování vůči nim se chová intuitivně?

22.11.2015 v 17:55 | Karma: 26,03 | Přečteno: 545x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Reklama musí být

Reklamy jsou snad na všechno, na co si vzpomenete. Aby se lépe prodávalo, protože je to přece nejlepší a nejkrásnější. Takže není se co divit, že děláme reklamu i pejskům v útulku. Stačí jen dobře nafotit, obal prodává.

1.11.2015 v 19:58 | Karma: 20,47 | Přečteno: 477x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Mám absťák

Ne, nemám na mysli stav po požití alkoholického nápoje, fázi střízlivění, kdy požitím nové dávky se dostanete zase na vlnu euforie. Mám absťák po pohybu, venčení v útulku, po psech. Potřebuji psí dávku.

15.8.2015 v 17:15 | Karma: 23,15 | Přečteno: 632x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Tenisáky pro psy

Ozvala se slečna, že donese dobrovolným venčitelům pro útulkové pejsky tenisáky, aby měli nějaké hračky. Tedy přesněji, donesla pytel tenisáků. Protože to by měli na dost dlouho, padl návrh, že se rozdělíme se sousedními útulky.

20.6.2015 v 19:48 | Karma: 23,15 | Přečteno: 833x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Co pořád meleš o těch psech?

To je nevyřčená otázka, kterou mají na jazyku moje spolujezdkyně, které vozím autem do práce. Ale neodváží se to říct nahlas. Přece jenom, pohodlí je přednější, nakládám téměř před bydlištěm a vyložím před branami pracoviště.

5.6.2015 v 19:31 | Karma: 24,61 | Přečteno: 848x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Každý pes jiná ves

Pražákovic Linda v předstihu představila dvě útulková mláďátka ve své soutěži. V popisku bylo každý pes jiná ves. Posuďte sami.

9.5.2015 v 18:01 | Karma: 30,31 | Přečteno: 2267x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Chci sportovat? Musím zobat!

Tedy sportuji trochu a rekreačně. A protože mi už není dvacet, už bych měla být trochu opatrnější. Někdy se do pohybu vrhám s nadšením a ... nečumím pod nohy.

17.4.2015 v 19:55 | Karma: 22,53 | Přečteno: 2485x | Diskuse| Ostatní