fotoblogy

Ivana Pavlisková

Haló halo

Někdy se vám na výletě přihodí věci. Vydáte se jinou trasou na známé místo, kde už to vypadá zase jinak, v jiné společnosti, vidíte věci, které po letech vypadají jinak, všude samý pes a dokonce i halový jev.

29.10.2016 v 20:28 | Karma článku: 20.91 | Přečteno: 418 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Morávka

Protože letos jsem už zcela jistě s cyklistickou sezonou skončila, ohlédla jsem se ještě za jejím bídným průběhem a zjistila jsem, že jsem vás zapomněla zavést na Morávku v Beskydech.

22.10.2016 v 18:14 | Karma článku: 21.38 | Přečteno: 400 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Co je stáří?

Co je stáří, nebo od kdy se můžeme považovat za staré? Každý má na to jiný pohled. Očima omladiny, či čerstvě dospělých jsem už i já za zenitem. A když jsem se v minulém článku o ty důchodce otřela slovem, chci to trochu napravit.

1.10.2016 v 19:01 | Karma článku: 29.06 | Přečteno: 922 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Pulčín

Že vám to nic neříká? A jsou to přitom dva unikáty. Pulčín – nejvýše položená vesnice na Valašsku, patří pod Francovu Lhotu a úžasné skály. Největší skalní útvar moravských Karpat. A věřte, obojí stojí za návštěvu.

18.9.2016 v 18:26 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 752 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Relax a Rožnov pod Radhoštěm

Někdo na fotografii poznal pejska Beníka z mých posledních článků. Jak souvisí s Rožnovem? Zdánlivě nijak. Byl to výlet za odpočinkem a zprostředkováním zážitků pro věrné čtenáře. S nečekaným setkáním.

10.9.2016 v 20:35 | Karma článku: 22.91 | Přečteno: 705 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Výlet skoro detektivní, aneb vrátí se Beník?

Plánovala jsem cyklovýlet do Beskyd. Bílá, Bílý kříž, Staré Hamry, Horní Bečva. A do toho mi přišla zpráva, že se ztratil Beník – literární pes z mé knížky. Okamžitě mi naskočila story Jany Májové z loňska – Vrátí se Kuky?

13.8.2016 v 18:35 | Karma článku: 23.90 | Přečteno: 644 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Trocha melancholie neuškodí

Někdy se stane, že máte velkolepé plány, ale zhatí je „nečekaná“ banální skutečnost. Třeba změna počasí. Ale výlet v melancholickém duchu se též může vydařit. Pokochat se hezkými drobnostmi a těšit se na příjemný závěr.

31.7.2016 v 18:33 | Karma článku: 21.24 | Přečteno: 414 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Moravský unikát

I na Moravě máme unikáty, které v ČR nemají obdoby. A s trochou nadsázky lze říci, že i na světě. Jsou to Zbrašovské aragonitové jeskyně a Hranická propast. Toho času druhá nejhlubší propast na světě. Ale dno je v nedohlednu.

24.7.2016 v 19:30 | Karma článku: 21.78 | Přečteno: 539 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Trocha námahy nezabije

Zvláště když pak přijde zasloužená odměna. Když se s kolem vyhrabete někam na kopec, pak jízda po nakloněné rovině dolů už je vlastně za odměnu.

14.7.2016 v 20:42 | Karma článku: 25.03 | Přečteno: 546 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Ostrava je fajna

Když jsem před dvěma lety podnikla poprvé cestu do Ostravy na kole, vzbudilo to u někoho veselí. Co mě pudí se tam vrátit? Jednak jsem čtenářům slíbila pokračování a hlavně – bo Ostrava je fajna.

9.7.2016 v 20:53 | Karma článku: 34.41 | Přečteno: 2071 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Kdo neskáče, není chlap

Většina fandů má zažitý pokřik ze sportovních zápolení – kdo neskáče není Čech. Ale zde nebude řeč o sportovním utkání, ale o výkonu, který se sportovnímu vyrovná. Řeč je o valašském odzemku.

5.7.2016 v 17:55 | Karma článku: 21.30 | Přečteno: 445 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Letní osvěžení

Trocha osvěžení v létě nezaškodí. Nezvu vás ale na přeplněná koupaliště, byť by to mnohé pány zaujalo více. Zvu vás na výletové osvěžení oka i ducha. Výběr toho, co mi cestou padlo do oka a mnohdy pobavilo.

2.7.2016 v 20:25 | Karma článku: 20.77 | Přečteno: 456 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Psi, klobásky a pivo.

Je to už 2 roky, co jsem se zúčastnila firemního výletu významné místní firmy na nedaleký Velký Javorník. Byla jsem opět vyzvána, jako náhradnice, k účasti. „Budou klobásky?“ byla moje první otázka. Posledně mi po nich bylo těžko.

16.4.2016 v 19:25 | Karma článku: 23.26 | Přečteno: 585 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Valentinská zima ?

Na svatého Valentina, zamrzne i kolo mlýna. A protože by měla být opravdu zima, dámy by měly vytáhnout na pouť kožichy, jak praví pamětnice. Na svatého Valentina je totiž v mém bydlišti Valentinská pouť.

14.2.2016 v 18:20 | Karma článku: 19.46 | Přečteno: 243 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Létat jako pták

Mnozí by si to chtěli zkusit. Bez technických vychytávek to nejde, ale existuje pár lidí, kteří to dokážou. A možná jen málo lidem nic neříká jméno Jiří Raška. Zas tolik olympijských vítězů se lvíčkem na prsou nebylo.

12.2.2016 v 20:01 | Karma článku: 16.92 | Přečteno: 268 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Chci sníh!

Nechci provokovat, ale je zima. A k zimě patří sníh. Procházet se se zablácenými botami po vrcholech Moravskoslezských Beskyd ve vánočním období je nechutné. Kde je zimní romantika, kterou zde čekám?

27.12.2015 v 16:57 | Karma článku: 22.46 | Přečteno: 448 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Kopec plný překvapení

Hlásá naučná tabule pod kopcem Hončova hůrka u Skotnice. Výškou 338 metrů n.m. je nejvyšším kopcem v okolí mého bydliště. Přiznám se, nebyla jsem zde nějakých 40 let, možná více.

24.12.2015 v 19:06 | Karma článku: 19.07 | Přečteno: 588 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Přípravy vrcholí, ale něco je jinak

V jednom ze svých posledních článků jsem psala, že je něco ve vzduchu, že se dějí věci, které nejsou normální. Které neodpovídají ani roční době. Ale přes tyto matoucí faktory je nutné dokončit přípravy na sváteční dny do konce.

23.12.2015 v 17:03 | Karma článku: 21.83 | Přečteno: 460 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Když musíš, tak musíš

Nemám ráda slovo nejde. Řídím se heslem: „Kdo chce, hledá způsoby, kdo ne, hledá důvody.“ A nemám ráda slovo musím. Když ale přijdou neodbytné chutě, musím (chci) udělat vše pro to, aby byly uspokojeny.

20.12.2015 v 19:02 | Karma článku: 23.72 | Přečteno: 609 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Mám ráda listopad

Je to měsíc, kdy příroda dělá kotrmelec. Ze zářivých barev do zimní šedi. Je to měsíc, kdy se vše ukládá do klidu, nebo se ukazuje pravá tvář. Přírody a někdy i lidí.

27.11.2015 v 21:42 | Karma článku: 17.65 | Přečteno: 291 | Diskuse
Počet článků 292 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 855

Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/