štramberské

Ivana Pavlisková

Štramberk lehce naučný

Kamarád mi napsal, že z důvodu nepřítomnosti jara si objednává lehce depresivní článek. Bez stopy jara a naděje lepšího. Tedy následující obrázky a text tuto náladu podtrhnou. A poučení nikdy není dost.

28.4.2017 v 19:05 | Karma článku: 20.10 | Přečteno: 385 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Na návštěvu k neandertálcům

Dumáte, kde bych k nim přišla? Není to pro mě tak složité. Přes pole a kopec. Kam? Přece do Štramberku. Štramberk není jen Moravský Betlém. Má i jiná kouzla. O některých jsem už ve svých článcích psala. Pojďme se podívat na další.

11.3.2017 v 18:05 | Karma článku: 20.05 | Přečteno: 588 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Štramberk industriální

Štramberk není jen Moravský Betlém, Trúba, štramberské uši, ale i hora Kotouč, kde je z jedné strany park, odkud vidíte malebnou krásu Štramberku. Na druhé straně Kotouče je však jiný svět. Těžba vápence.

30.1.2016 v 18:55 | Karma článku: 23.91 | Přečteno: 872 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Jen se tak pomalu projdu …

... mě napadlo, než vychladnu úplně. A co by vám přišlo na mysl jiného, když moje tělesná teplota od předsilvestrovských 38,5 skončila na 35 stupních? Kam jinam, než na místo milé, kam snad dojdu.

3.1.2016 v 15:40 | Karma článku: 20.40 | Přečteno: 433 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Trochu kamenitý Štramberk

Sváteční den a skvělé počasí lákalo vyjít do přírody. A kam jinam jen tak na rychlo? Ale Štramberk není jen Trúba a štramberské uši, Štramberk je i vápencové okolí.

29.10.2015 v 19:24 | Karma článku: 23.50 | Přečteno: 374 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Po schodech na Trúbu

Po schodoch, po schodoch ... nutilo mě broukat si melodii písničky Richarda Müllera, když jsem stoupala po schodech ze štramberského náměstí až do věže.

24.9.2015 v 19:47 | Karma článku: 19.43 | Přečteno: 450 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Štramberk

Štramberk – Moravský Betlém, Trúba, jeskyně Šipka, objev lebky neandrtálského dítěte, arboretum – botanická zahrada, lezecká skála, kde začínal nejeden horolezec, který to dotáhl až do Himalájí, těžba vápence, štramberské uši ...

8.8.2015 v 19:30 | Karma článku: 21.23 | Přečteno: 699 | Diskuse
Počet článků 292 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 855

Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/